Àlex Gómez-Font (Caldes de Montbui, 1976)
Autodidacta inquiet, escriptor, productor, editor fonogràfic i literari.
Juntament amb Carles Riobó ha dirigit el documental L’home Orquestra que explica la història de Jesús Peyrón i de tota una generació de músics de Barcelona que a la dècada dels anys cinquanta van gaudir d’un enorme èxit a Cuba, abans de la Revolució de Fidel Castro. Aquest documental, en coproducció amb TV3 i TVE ha estat escollit per formar part de la secció oficial del Festival IN-Edit de 2017.
Ha escrit els llibres Zeleste i la música laietana (Un passeig per la Barcelona musical dels setanta) (Pagès editors, 2009) i Barcelona, del rock progressivo a la música layetana y Zeleste (Milenio, 2011). També va escriure el capítol dedicat al desenvolupament del rock a Catalunya pel llibre Rock around Spain (Historia, industria, escenas y medios de comunicación) (Universitat de Lleida, 2013). Com a editor literari ha realitzat diversos treballs entre els que destaquen El nét del vigilant (La Plateria i altres retalls) de Manel Joseph (Els Llums, 2014) i Dalirium Sonic (Dalí, su relación con la música y las estrellas de su tiempo) de Karles Torra (La Lluvia, 2016).
Ha dirigit, escrit i coordinat l'edició de diferents projectes discogràfics, treballs amb una clara intenció de no només recuperar i posar al dia el material sonor sinó també d'aportar informació, referències detallades, novetats i material gràfic que els han convertit en obres de referència. Fora d'aquest àmbit també ha produït a diversos artistes.
Ha col·laborat a la ràdio, a la televisió i a la premsa escrita. Ha realitzat conferències sobre música popular, participat en exposicions i realitzat reportatges de fotoperiodisme.
En la fotografia la seva visió sobre el flamenc ha estat exposada en diversos indrets de la geografia espanyola i els Estats Units.